logo

  • Aktualności
  • Czym się zajmujemy
  • Kto jest z nami
  • Dołącz do nas
  • Skontaktuj się z nami
  • Kontakt


30
MAR
2020

Apel o uproszczenie procedur

W ostatnim czasie otrzymałem kilka telefonów odnośnie wzorów dokumentów (wiszących na stronie Urzędu Gminy) jakie należy składać przy ubieganiu się o umorzenie lub odroczenie terminu płatności podatków od nieruchomości i od środków transportu w związku z pandemią.
Zapoznałem się z nimi i muszę przyznać,że w żaden sposób nie przystają do obecnej nadzwyczajnej sytuacji.
Odbyłem długą i emocjonalną rozmowę telefoniczną z p.wójtem i p.skarbnik z której wynika:
– na dziś nie ma możliwości uproszczenia procedur w tym zakresie.
– wnioski o umorzenia należy składać po upływie terminu ich płatności.
– zapewniono mnie o uważnym śledzeniu rozwiązań legislacyjnych,które mają pozwolić samorządom na większą swobodę w tym zakresie.
– uwzględniono moje argumenty i zapewniono,że na stronie Urzędu pojawią się stosowne wyjaśnienia.
– zapewniono,że wszelkie nowe informacje będą niezwłocznie publikowane.
   Proszę zatem o śledzenie informacji na stronie U.G.
   Proszę również o informację wzajemną na ten temat drogą mailową lub telefoniczną.
Z życzeniami zdrowia Marek Kmieć.

Najnowsze aktualności

Zmarł wieloletni Wójt gminy Masłów Stanisław Stachura
kw. 30, 2025
WESOŁYCH ŚWIĄT BOŻEGO NARODZENIA
gru 11, 2024
KOMUNIKAT
maj 26, 2024
Walne zebranie Członków Stowarzyszenia PGM
maj 18, 2024
ŻYCZENIA WIELKANOCNE
mar 27, 2024
Stowarzyszenie Przedsiębiorców Gminy Masłów 2015